دعای بر حقّ و توحیدی ما دربارۀ نزاع و درگیریِ ایران استبدادی - ولایت مطلقه، و استعمار امریکی - صهیونی: اللّهُمَّ اِدفَعِ الظّالِمینَ بِالظّالِمين واجْعَلْنا مِنْ بَينِ اَيْدِيهِمْ ناشِطین: «ای خدای وحید و یکتا، ظالمان را بوسیلۀ ظالمان دفع و زائل نما، و در میانۀ نزاع و درگیری آنها (و ضعف و زوال شان و تجلّی آزادی) ما را مُتحرک و فعّال گردان».

 

در مطلب زیر دعای توحیدیِ فوق الذکر مُستدل شده است:

  https://samaa.org/safhe.html?safhe=files/1441/septamber-saudi.html