|
دعای
بر حقّ و
توحیدی ما دربارۀ نزاع و
درگیریِ
ایران
استبدادی
- ولایت مطلقه،
و استعمار
امریکی - صهیونی:
اللّهُمَّ اِدفَعِ الظّالِمینَ بِالظّالِمين واجْعَلْنا مِنْ بَينِ
اَيْدِيهِمْ ناشِطین: «ای خدای وحید و یکتا،
ظالمان را بوسیلۀ ظالمان
دفع و
زائل نما،
و در میانۀ نزاع و درگیری آنها
(و ضعف و زوال شان و تجلّی آزادی)
ما را مُتحرک و
فعّال گردان».
در مطلب زیر دعای توحیدیِ فوق الذکر مُستدل شده است: https://samaa.org/safhe.html?safhe=files/1441/septamber-saudi.html |